روانشناسی رنگ
طلایه دار

آبی :نظم ، پشتکار ، تنهایی

رنگ " آبی " از رنگ هایی ست که طرفداران زیادی دارد. اگر به این رنگ ، علاقه دارید ، به طور کامل می توانید احساس ها و هیجان های خود را کنترل کنید.

ظاهر آرام شما ، دیگران را وادار می کند که به شما احترام بگذارند و دوست دارید پیوسته مورد احترام و ستایش دیگران قرار بگیرید. در خرید و پوشش لباس ، قناعت می کنید و به دلیل شرم و حیا و غروری که دارید اغلب تنها باشید. حماقت و عدم فهم دیگران ، شما را کسل می کند و افرادی که از نظر هوش و فهم بر شما برتری دارند ، شما را ناراحت می کنند.

کارهای خود را از روی نظم و ترتیب و بر پایه ی قاعده های معینی انجام می دهید. یکی از صفت های بارز شما پشتکار است.

قهوه ای : قابل اعتماد

اگر رنگ " قهوه ای " را دوست دارید ، به طور کامل می توان روی شما حساب باز کرد. با ثبات ، مقدس و شاعر پیشه هستید. به ندرت تغییر عقیده می دهید و با انکه کم تر تصمیم می گیرید اما هر بار که تصمیمی بگیرید ، آن را به مرحله اجرا می گذارید.

شما در نگه داری پول و راز های دیگران ، قابل اعتماد هستید ، میل دارید پیوسته در عالم خودتان باشید و گاهی وقت ها با اطرافیان خود ، رفتار خشونت آمیزی دارید. در عشق ، هرگز بدبین و تند نیستید.

خاکستری :احساس بی نیازی

این رنگ ،  مظهر چشم پوشی از خوشی های دنیاست. افرادی که به این رنگ علاقه دارند ، اغلب در زندگی ، احساس رضایت می کنند. " خاکستری " ، رنگ عاقلان است و جوانانی که به این رنگ ، علاقه دارند ، در واقع ، خود را هم شان و هم طراز افراد کهن سال می دانند و در زندگی ، احساس بی نیازی می کنند.

در عشق ، به افراد مسن تر از خود ، تمایل دارند و اغلب افرادی که از نظر فکر و ایده بر آنان برتری دارند ، خیلی آسان مورد توجه شان قرار خواهند گرفت.

پرتقالی : صداقت آری ، هوس بازی هرگز

رنگی ست ترکیبی و آنانی که این رنگ را رنگ دلخواه خود می دانند ، اجتماعی و خوش خلق اند و با مردم ، خوب رفتار می کنند. نفوذ در این گونه افراد مشکل است. کسی که آنان را دوست بدارد ، می تواند به آسانی با آنان ازدواج کند.

هوس باز نیستند و اگر با فردی دوستی کنند ، صداقت و فداکاری دارند. اگر افراد این دسته با کسی که ویژگی های اخلاقی خودشان را داشته باشد ، ازدواج کنند ، سعادتمند می شوند.

سیاه : خوش ذوقی و ظرافت طبع

این رنگ ، بر خلاف عقیده ی همگان ، نشانه خوش ذوقی و ظرافت طبع است. اگر از دوست داران این رنگ هستید ، به طور حتم به شخصیت اطرافیان خود ، احترام می گذارید و برای آنکه دیگران را با ارزش نشان دهید ، از هیچ گونه کمکی به آنان دریغ نمی کنید. هم چنین عقیده ها و نظرهای دیگران را به آسانی می پذیرید.

یک نکته ی رنگی

توجه و علاقه ی شما به رنگ ها در طی زمان ، تغییر می کند به دلیل آنکه خصوصیت های اخلاقی تان نیز در طی سال ها تغییر خواهد کرد اما اگر در مورد رنگی ، ناگهان عقیده ی خود را تغییر بدهید ، به علت ضعف شما یا به علت نیازتان به تغییر محیط است.

منبع: مجله شادکامی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 11 تير 1392برچسب:رنگ, روانشناسی, :: 13:28 :: نويسنده : قطره از دریا

درباره وبلاگ

سلام و خیرمقدم به شما روز،ساعت،دقیقه و ثانیه هاتون آسمانی و طلایی.به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم با مطالب وبلاگم این لحظاتی رو که مهمان من هستید بتوانم با جرعه ای انرژی مثبت و آرامش از نگاه های مهربانتان پذیرایی کنم با احترام
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 208
بازدید کل : 208572
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 1

مرجع کد اهنگ


کد متحرک کردن عنوان وب